5 помилок через які можна втратити клієнта

0
Всім привіт,

Сьогодні ми розглянемо дуже важливу тему - 5 помилок, через які дизайнер може втратити клієнта.
З цією проблемою часто стикаються початківці дизайнери інтер'єру. Якщо ви не можете знайти спільну мову з клієнтами або клієнти часто незадоволені вашою роботою, вносять дуже багато правок в проєкти, можливо ви робите найпоширеніші помилки, властиві починаючому дизайнерові інтер'єру, в роботі з клієнтами.

10.png


Помилка 1. Відразу малюєте
Перш ніж приступити до роботи над проєктом, недостатньо зробити заміри приміщення і дізнатися переваги по стилю. Зробіть максимально докладне опитування для клієнта, дізнайтеся, який у нього спосіб життя, які звички, які побажання до ергономіки, які кольори подобаються, уточніть скільки людей буде проживати, якщо це житловий об'єкт. Станьте другом для вашого клієнта! Ви повинні знати про клієнта набагато більше, ніж він сам про себе знає.
ПОРАДА: Продумайте і створіть анкету із заздалегідь підготовленими питаннями, щоб полегшити собі подальшу роботу над проєктом. Можливо у клієнта є кіт, а ви не поцікавилися і не підготували для нього місце - недобре!

11.png


Помилка 2. Виправлення = трагедія!
Коли клієнт вносить правки - це не означає, що він вас критикує. Можливо, ваш варіант вам здається набагато красивіший або функціональніший, але як ми знаємо побажання клієнта - це закон. Головне в цей момент не втратити дух і продовжити роботу над проєктом.

12.png


Помилка 3. Погана презентація
Коли ви зробили для клієнта проєкт або просто візуалізації, приділіть час, щоб провести зустріч і особисто презентувати інформацію. Тільки так ви зможете повноцінно донести бачення в реалізації ідей клієнта. Якщо ж ви просто скинули проект або картинки і залишили клієнта розбиратися самостійно, будьте готові до непорозумінь. Коли ви розповісте красиву історію, опишете наскільки зручний і стильний ваш варіант дизайну - клієнт буде набагато лояльніший і більш захоплений.

13.png


Помилка 4. Накидати на швидку руку дизайн, потім розберемося
Робіть відразу вашу роботу якісно, ​​адже переробляти набагато гірше, ніж витратити трохи більше часу і отримати позитивний результат. Як показує практика, несерйозне ставлення на початкових етапах, може не тільки зіпсувати кінцевий результат, а й є шанс втрати клієнта і отримати негативні рекомендації.

14.png


Помилка 5. Немає комунікації
Не ігноруйте листи, SMS, дзвінки від клієнта! Якщо ви пообіцяли відправити інформацію в призначений час, будьте ласкаві, зробіть це, ніхто не любить безвідповідальних людей. Якщо ж ви чекаєте інформацію від клієнта, не бійтеся зателефонувати йому і нагадати про це, необхідно, щоб клієнт розумів, що він теж приймає в розробці проєкту і результат залежить не тільки від вас.
P.S. Якщо в якомусь з пунктів ви впізнали себе, то ми рекомендуємо вам швидше виправлятися, щоб ваші клієнти завжди були задоволені вами. Ну а якщо у вас немає таких проблем і вас цікавить виготовлення меблів, то пишіть сміливо на нашу пошту, яку ви знайдете в контактах.
Додати коментар