Як знайти клієнтів дизайнеру інтер'єра

0
Як знайти клієнтів дизайнеру інтер'єрів Чим привабити клієнтів дизайнеру інтер'єрів Як початківцям, так і дизайнерам інтер'єрів з досвідом, буває складно знайти нових клієнтів. І проблема полягає не в низькому рівні професіоналізму виконавця, а в його малій популярності. Замовник зазвичай вибирає дизайнера за рекомендацією, або порівнює портфоліо кількох претендентів і вибирає найбільш привабливе для себе. Але як показати приклади своїх робіт всім, хто збирається замовити проект інтер'єру? Привертати увагу до себе через журнали, теле- чи радіо рекламу для приватного фахівця дорого. До того ж на відео або розвороті журналу не вийде показати всі виконані проекти і детально розповісти про всі переваги, то зменшує шанси на успіх. Більш економний і оптимальний варіант для просування послуг дизайну інтер'єрів - інтернет ресурси. Це простий і ефективний спосіб викласти портфоліо, розповісти про свою діяльність. Інструменти для пошуку клієнтів дизайнеру Сучасне покоління знає, що для пошуку інформації ідеально підходять пошукові системи. Досить ввести запит в Гугл, і вони видадуть тематичні веб-сайти, форуми або групи в соц. мережах. Для пошуку замовників на дизайн квартири або будинку підійдуть такі інструменти: 1. Створення особистого сайту. Сьогодні наявність веб-ресурсу - вже не розкіш, а стандартна умова розвитку бізнесу. Сайт не обов'язково повинен бути складним за структурою. Досить буде контактної інформації та прикладів робіт. Підійде класична Лендінг Пейдж. Не забувайте - раз ви дизайнер, її оформлення має демонструвати вашу оригінальність так само, як і ваші проекти. 2. Використовуйте соціальні мережі. Facebook і Instagram давно вважаються потужними маркетинговими інструментами. Використовувати їх в рекламних цілях потрібно обов'язково, але робити це варто розумно. Надлишок постів і нав'язування послуг лише відлякає потенційних замовників. Розповідайте про себе, свій спосіб життя, цікаві виставки і заходи, які відвідуєте. Публікуйте фото проектів (і «до», і «після», і «в процесі»). Такий підхід помітно зблизить вас з клієнтами. 3. Приймайте участь в виставках. Це доступний спосіб познайомитися і поділитися досвідом з колегами, представниками ЗМІ, виробниками, а головне - з потенційними клієнтами. 4. Беріть участь в конкурсах. Тематичні журнали і сайти регулярно проводять змагання на кращий ескіз, планування, варіант обробки і т.д. Як починаючій дизайн-студії знайти клієнта? Запропонувати свій варіант на розгляд. Навіть якщо перемогти не вийде, є шанс, що про роботу дізнається безліч людей. 5. Співпрацюйте з популярними виданнями. Тематичні інтернет-проекти і глянцеві журнали - ефективний спосіб заявити про себе. Оплатити рекламу для більшості самостійних дизайнерів не під силу. А ось опублікувати приклади вдалих дизайн-проектів може вийти. 6. Запропонуйте послуги підрядним компаніям. Більшості клієнтів зручніше замовити все відразу, в одній компанії, а не шукати майстра на кожен вид робіт. Знайомство з власниками або фахівцями ремонтних бригад може добре зіграти на вашу користь. Будете складатися в неофіційному «штаті» - почнете регулярно отримувати клієнтів. 7. Не забувайте про «сарафанне радіо». Поширюйте інформацію про себе в колі друзів і знайомих, просите задоволених клієнтів залишати відгуки на форумах, в соціальних мережах та інших ресурсах.
Додати коментар